Full-fart och fika x flera...

Leo är verkligen farlig nu... Reser sig mot allt och far runt som en virvelvind överallt och ingenstans :)
Igår gjorde han otaliga försök att ställa sig upp mitt på golvet, utan nån möbel som hjälp.. Han gick dock bet, men har fortsatt att öva förfullt även denna dag.. Skam den som ger sig :)

Annars har vi mest besökt fik denna vecka... Mycket trevlig aktivitet tycker jag och Leo. I måndags tillbringade vi dagen på stan med Karro och hann då med att besöka två fik.. I går gjorde jag, Jonas å Leo en liten utflykt tillsammans med Josefine och Fabian, där vi besökte myregården. Mycket fint och trevligt ställe! Så idag hade jag och Leo en date med Erica, Tove och Isaac. Även då blev det ett fik-besök. Denna gång på café-petter.. Mums!

Kvällen ska jag ägna mig åt att packa. För imorgon beger vi oss i väg på en liten resa!  


Myregården


Gladaste kussarna promenerar i myregårdens trädgård :)


Isaac, Tove och Leo <3


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja de gjorde vi och de va så mysigt!



Till Leo: Du är välkommen att hälsa på Tant Karolina när du vill i Umeå, det skulle Tant Karolina tycka va supermysigt. Då skulle vi kunna åka på Leo's Lekland (Ja de heter faktiskt så).



P.S Föräldrar är också välkomna!



Stor Kram

2010-08-05 @ 11:07:00
Postat av: Karin

Karro: Leo tackar för inbjudan till Umeå och hälsar att vi satsar på att komma och hälsa på innan jul iallafall :)

Kramen!!!

2010-08-08 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0