Hemma igen...

Är nu hemma igen efter en härlig tripp. Vi har varit i Stockholm och hälsat på min morfar och hans fru. Leos första långresa och även hans första möte med gammelmorfar :) Vi har haft det superbra. Umgåtts, ätit gott, åkt tunnelbana med vagnen (något som jag var lite mer än en gnutta nervös för innan), busat och lekt i vanlig ordning samt åkt båt över till Skansen (där vi äntligen fick se riktiga björnar). Vi påbörjade färden hemmåt redan i går. Första stoppet gjorde vi i Uppsala. Sedan for vi vidare till Söderhamn, där vi hälsade på och övernattade hos goda vänner. Leo har varit nöjd och glad under hela resan. Måste säga att jag är så stolt över honom. Finaste hjärtat som är så lättsam att vara med och ta hand om <3  


Stopp för bus å friskluft på nerresan :)

            


Leos intresse för björnarna var inte lika stort som mitt :)


Leo med sin gammelmorfar <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det ser ut som ni hade en riktigt härlig resa, vad kul att ni äntligen fick se riktiga björnar! :)

2010-08-09 @ 09:51:01
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: Johanna

Va mysigt, låter som att ni har haft det toppen! Och vad skönt att Leo slipper skorna, här är det bara problem med livs fot.. Har fått gjort om hälsenan, nu sparkar hon av sig gipset så vi ska dit i morgon och få nytt... Svullad och grejer.. Suckar djupt!

2010-08-10 @ 10:57:17
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ni verkar verkligen ha haft det toppen den senaste tiden! Namngivningsceremonin verkat ha varit en succé, roligt att det blev en minnesvärd dag för er alla. Talet till er lilla lejonkung var fint, tack för att du delade med dig av det!



Modiga ni är som åkt tunnelbana med vagn och allt! Jag är supersugen på en tripp ner till huvudstaden med min lilla familj men just det där med tunnelbaneåkandet med vagn är något jag gruvar för!



Ha de gott!



KRAM

2010-08-10 @ 21:33:08
Postat av: Karin

Josefine: Ja, resan var toppen! Kul att få se björnarna... Men jag röstar ändå för en resa till Junsele och Loke snart. Hur länge har dom öppet? Kramen!



Johanna: Ja, det är härligt för honom att äntligen vara skofri.. Som sagt så beklagar jag verkligen allt strul som är med Livs lill-fossing.. Ni kämpar på bra!

Kram!



Nettan: Ja, namngivningen vart lyckad! En tripp till huvudstaden tycker jag absolut att ni ska ta. Var inte så farligt det där med vagn och tunnelbana som jag först trodde :)

Kram!

2010-08-11 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0