Hemma igen...

Ett litet kort inlägg hinner jag nog med innan prinsen vaknar. Har hållt på att sortera lite bilder nu. Jag tycker verkligen det är roligt med bilder. Det är värdefullt att ha kvar. Om jag hade varit rik hade jag köpt mig en riktigt bra kamera, en intensivkurs i "hur man blir en bra fotograf". Sedan hade jag fotat allt och inget tills fingrarna blödde :) 

Helgen i stugan var härlig, men faktiskt lite långtråkig. Pappa och Jonas snickrade på altanen så jag och Leo roade oss på egen hand. Då vädret inte var det bästa så tog ideérna om vad vi skulle hitta på slut efter ett tag. Inga kantareller hittades å heller inga blåbär. Hur som helst är denna stuga ett underbart ställe å jag längtar redan till nästa sommar då vi kan spendera lite tid där igen! 

Idag är jag trött som attan.. Har varit rätt mycket saker inplanerade en tid tillbaka å nu känner jag att det är dags för lite "lugn å ro". Nästa helg ska vi bara vara hemma och ta det lugnt hela helgen, det ser jag fram emot! 
Imorgon åker vi till Sundsvall och tittar till Leos fossing. 

Nu kallar Leo-skrutten ute från vagnen. 

Han har gnisslat tänder som bara den idag... Hehehe.. Inget favvoljud enligt mitt tycke... Men något nytt för honom, så det är klart han måste testa :) 


Fina altanen som pappa, Anders och Jonas snickrat på i sommar! 

  

 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lycka till i S-vall imorgon, det kommer gå fin fint det där! :) Jag vill se Leos tand! :) Kram

2010-08-23 @ 20:24:27
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: Karolina

Oj vilken snygg jacka han har, verkligen super fin :)



Kram Kram

2010-08-28 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0