9 månader, Sundsvall och samkväm...

Igår morse åkte jag, Leo och pappa/morfar till Sundsvall. Besöket hos ortopeden gick alldeles utmärkt. Foten ser frisk och fin ut <3 <3 <3  
Då vi ändå var i Sundvall så passade vi på att göra några ärenden (läs: en hel del ärenden, vi kom hem igen klockan 20:30 :) ). Jag köpte färger och tapet till lillhuset. Så nu är det bara till att sätta igång å måla :) 

Idag har vi varit på golunch och samkväm hos Elin å Lilja. Trevligt som bara den!
I eftermiddags gick leo tvärs över lekrummet med en "leksaksstol" som stöd. Han såg SÅ stolt ut! Det bara glittrade i hans ögon. Fina <3

Annars har det inte hänt så mycket hos oss idag... Känner att jag går på lågvarv just nu. Är rätt trött. Just nu sitter jag och inväntar "Livet på BB". Sist jag såg det fällde jag en och en annan tår. Och det programmet gör verkligen att tankarna svävar tillbaka till ens egen förlossning å tiden på BB... Å då blir jag ju förstås en gnutta sentimental :) Igår blev leo hela 9 månader. Det betyder med andra ord att han varit utanför magen lika länge som inne i magen :) Det betyder även att det är 1-årskalas om endast 3- månader. Ojojoj.. Tiden går rysligt snabbt just nu!

Leo busar med sig själv i spegeln <3


   


Kommentarer
Postat av: Elin

Duktiga Leo! Dröjer nog inte länge innan han tar sina första stapplande steg...å visst går det fort? Ibland vill man bara stanna tiden. Tack för idag- kram!

2010-08-25 @ 21:23:16
Postat av: Erica

Men söta unge! Vilka häftiga kort...klockrent!

KRAM

2010-08-25 @ 23:23:20
Postat av: GuggiS

Gosiga, gulliga Leo =)

Vad fort tiden går! Fyra månader kvar av "ledigheten" bara!

Ha en skön helg!

KRAM

2010-08-26 @ 21:22:37
Postat av: Karin

Elin: Ja, det går alldeles för fort just nu. Hade mer än gärna stannat upp tiden och varit i detta nu ett bra tag framöver :) KRAM!



Erica: <3 KRAM!



GuggiS: Ja, det går FÖR fort. Fyra månader kommer garanterat kännas som typ fyra veckor eller nåt... Hoppas ni haft en härlig helg!

KRAM!

2010-08-29 @ 13:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0