Dumma grind...

Vi har äntligen fått upp en grind för trappen. Har bara haft en uppe tidigare. Detta är skönt (och välbehövligt) tycker jag, då jag numera vågar låta Leo försvinna kring hörnet utan att störta efter honom på en gång. Men Leo är djupt besviken. Trappan har varit hans favoritställe och han har lyckats få med mig på vandringar upp för trappan ibland flera gånger i rad (han smiter upp för den å jag går tätt efter)... Jag har lovat honom att han ska få fortsätta krypa upp för trappan då och då, men det hjälper inte- han är sur ändå. Se själv ;)

" Vad är nu detta? - jag hade ju tänkt att krypa upp en sväng"

(Undran och Besvikelse)

" men hallllååå... det går inte att öppna"

(Irritation)

" mamma. gör något- stå inte bara där- hjälp mig"

(Frustration)

"meeeeeeeeen ååååååååååå"

(Förtvivlan och Ilska)

 

 


Kommentarer
Postat av: GuggiS

Åh, gulligaste Leo!

Du har prickat in "tankarna" perfekt till bilderna Karin =)

Skönt för er att slippa rusa efter Leo varje gång också.

KRAM!

2010-12-09 @ 21:47:41
Postat av: Elli

Haha...härliga bilder :-) Förstår att han känner sig besviken...dumma mamma! :-)

2010-12-09 @ 22:27:49
URL: http://www.melwin.org
Postat av: Nettan

Vilka underbara bilder på sötaste, gulligaste Leo!! Förstår att han blev besviken - speciellt när han vet hur kul det är att krypa uppför..

Jag fick se till att vi skaffade en grind nere i trappen först nu när jag flyttade till lgt - tack och lov vet ju inte Wiggo vad han missar.. Tyvärr är nedersta steget utSn grind o där balanserar han större delen av sin vakna tid trots Ajja-bajja - han gör mig gtåhårig o nervklen...

2010-12-09 @ 23:10:58
Postat av: Karin

GuggiS: Ja, i bland "ser" man en liten "pratbubbla" ovanför de smås huvud - nästan övertydligt vad som tänker :)

Kram!



Elli: Hahaha, Ja. Kände mig Riktigt taskig mot honom. Tur dom inte är långsura dom små liven :)

Kram!



Nettan: Hahaha, kan tro att du blir nervklen då han står och balanserar! Varför är det alltid de farliga sakerna som är roligast för? :)

Kram!

2010-12-11 @ 13:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0