Tisdag

Nu är alla julklappar färdiginhandlade och jag känner mig nöjd och belåten. Hoppas att dem som ska få dom blir nöjda och glada också!

Idag har jag varit på utbildning på jobbet. Det var riktigt intressant, men dock en gnutta klurigt. Något som måste övas på och nötas in riktigt innan det kommer att känns riktigt tryggt och bra. Sen känner jag mig lite off då jag inte jobbat på över ett år. Men det kommer nog gå till sig bara man kommer igång på riktigt igen. Medan jag var på utbildning fick Leo besöka morfar på hans kontor en stund å hjälpa han med lite pappersarbete, innan Jonas åkte dit och hämtade honom lagom till lunch å vila. Då min utbildning var slut och Leo hade vilat klart så for vi på 1års kalas hos sötaste Lilja! Mycket trevligt!

Ikväll har vi mest tagit det lugnt. Leo slog på stort ikväll och klarade 10-stegs-gränsen :)
Mio och Emma har varit här en sväng också. Mio busade med Leo medan jag och Emma talade lite om roligheter som kommer att ske inom kort :)

Nu kom Jonas hem från hockey-tittandet, så nu vågar jag mig på att släcka lite lampor och göra kväll här hemma.

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0