Ett å två... Upp å stå!

Idag ställde sig Leo upp helt själv med en liten stol som stöd. Duktiga älsklingen! Äntligen får han bättre fäste, nu när skorna är avtagen. Dock så blev jag så till mig så jag studsade upp från stolen där jag satt... Han blev då lite rädd för min hastiga rörelse så han druttade på rumpan :)

Idag kom Mio hit och "kidnappade" Leo. Dom spenderade några timmar tillsammans medan jag, som inte alls var beredd på att vara Leo-lös, hann uträtta en hel del.. Härligt!!! 

Jag är nästan helt övertygad om att det är fler tänder på G hos lilleman.. Jag är även ganska övertygad om att han sliter mer ont denna gång än med dom två första bissingarna, som bara fanns där en dag. Han visar så tydligt han bara kan att det är något som irriterar och gör ont som bara den i lillmunnen. Stackars liten.. 

Förövrigt så stökar vi på med förberedelser inför lördag. Det är nära nu :)    

   

Kommentarer
Postat av: Erica

Men så duktig han är! Eftersom han haft skorna i vägen så länge nu så är det ju enormt framsteg av honom! Han har ju inte kunnat öva så länge.

Förstår att du har späckat och ja nu är det nära och vi ser fram emot det, mycket. Pratade med V om fotograferingen och det var inga problem.

Isaac håller oxå på att få tänder på övervåningen =), det syns en liten vit kant och humöret varierar...

Kram

2010-07-27 @ 23:24:52
Postat av: Josefine

Leo är så duktig, det går verkligen undan nu när skorna är borta! Söt-Leo! <3 Nu är det inte länge kvar, jag längtar!

Kram

2010-07-28 @ 21:04:42
URL: http://blog.tomakeitreal.se
Postat av: mio

mio ♥ leo = sant

2010-07-29 @ 09:04:14
Postat av: Karin

Erica: Härligt att Ville ställer upp som fotograf! Det är vi tacksam för! syns på lördag :) Kramen!!!



Josefine: Nu är det ännu närmare :) Längtar!



Mio: Brödet var supergött (som vanligt) <3

2010-07-29 @ 21:20:42
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig dag igår.

Har kollat genom kameran och korten blev SÅ fina. Så när ni har tid och V är hemma måste ni komma hit med ett minne och hämta dom, ta med A och J oxå. Tror ni kommer bli glada. Gör ju mer nytta i era ägor än i våran kamera =).

Kram

2010-08-01 @ 11:14:29
Postat av: Erica

Det var såklart jag som skrev inlägget tidigare =). Glömde skriva mitt namn bara....en aning senil men det bjuppar jag på.

2010-08-01 @ 11:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0