Skolös = Lycka <3

Tiden har inte riktigt räckt till att uppdatera här så ofta. Men jag får prova skriva ihop en liten sammanfattning över vad vi sysslat med sedan jag skrev sist :) Först och främst vill jag berätta att vår prins numera är skolös! Helt fantastiskt härligt känns det. Vilken lycka för honom att få lufta småfossingarna som bott inne i ett par skor under så lång tid <3  

Vi har planerat och pysslat en hel del inför den kommande namngivningsceremonin. Bara en vecka kvar nu! Längtar som bara den. Vi ber till övre makter att vädret blir fint den dagen. Att det åtminstånde inte regnar! 

Så har vi hunnit med ännu ett risöbesök, varit på stan och uträttat ärenden, vi har umgåtts med familj å vänner. Jonas har byggt en trapp till uteplatsen. Så nu har vi spendeat några härliga sommarkvällar därute. Blev superbra med en riktig uteplats där!

Igår var jag och Jonas på finaste Linas trettioårs-fest. God mat å tårta, roliga aktiviteter och riktigt trevliga människor. Lyckat som bara den! Leo var hemma och hade det alldelse förträffligt i Morfars sällskap! 

Hiihihi Jonas kom precis hem med en gåstol som vi fått låna till Leo.. Han fick såklart prova den med en gång. Verkar vara en succe. Han ser hellycklig ut å mäkta imponerad över sig själv av att han kan "stå" å nå saker på lite högre höjder. Kul! Tack snälla Elin! 



   






 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är så härligt att Leo äntligen är skolös! Jag är så glad för er skull! <3 Sen härliga bilder som vanligt, det är sjukt vad lillkillen växer. Han ser "vuxnare" ut för var dag som går nu. Gullskrutt! <3

En vecka kvar nu!!! :D

2010-07-25 @ 22:56:59
URL: http://blog.tomakeitreal.se/
Postat av: Erica

Grattis till Leo som numer slipper svettas om små fossingarna =).

Hör av dig om du får en stund över, men jag förstår om du/ni har fullt upp inför cermonin. Men OM det finns en liten lucka så kanske vi kan fika eller nått?

Kram mest till Leo för att hans vackra fötter är "fria" =)

2010-07-26 @ 11:51:03
Postat av: mio

skrutten <3

2010-07-26 @ 19:39:44
Postat av: Elin

Herregud så skoj de va på partyt! Å va kul att Leo gillar gåstolen :-) Vi ser fram emot lördag! KRAM

2010-07-27 @ 00:17:04
Postat av: Karin

Josefine: Tack <3

Ja, dom växer verkligen så det knakar :)



Erica: Tack fina vännen! Denna vecka är det verkligen fullt ös.. Men nästa vecka tycker jag verkligen det är dags att hitta på nåt skoj igen :)



Mio: <3



Elin: Festen var supertrevlig! Ses på lördag. Kram!

2010-07-27 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0