Det gick fort...


... att få bilderna som vi tog hos Birgittas Ateljé i tisdags. Igår hade jag massa fina bilder på min mail. Så nu ska vi välja ut vilka vi ska ha och vem vi vill göra forstorning av :) Sätter in några av dom nedan! 

Igår hade vi fullt upp hela dagen. Erica och Isaac kom hit på morgonkvisten. Efter att våra skruttar fått mat så åkte vi till Elin, där vi var bjuden på lunch å fika. Mycket trevligt hade vi. Isaac, Leo, Lilja, Loke, Aron och Noel bildade ett helt gäng av söta bebisar :) På eftermiddan åkte jag å Leo till BVC. Han väger nu 9770 g och är 71 cm. Stor-skrutten! Inte konstigt att min rygg börjar strejka när jag burit honom mycket :)   
På kvällen var Jonas ute och rensade med röjsåg.. Jag och Leo gick en liten prommis och sedan krattade jag undan lite. Inte min favvosyssla att kratta. Så glad blev jag då vi istället fick kaffegäster. Mycket trevligare! 

 

 








 
  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Super härliga bilder!!

2010-06-17 @ 14:29:39
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Josefine

Men vilka fina bilder, fotomodellen Leo! Han är för söt! <3

2010-06-17 @ 15:02:41
URL: http://blog.tomakeitreal.se/
Postat av: Erica

Superfina bilder på prinsen. Kan tänka mig att det är enormt svårt att välja ut. Hade samma problem med våra bröllopskort!

KRAM

2010-06-17 @ 15:21:12
Postat av: Karin

Ja, bilderna blev jättefina <3

Blir lite svårt att välja ut nån :)

2010-06-17 @ 18:10:15
Postat av: Elin

Superfina bilder Karin!! Vi hade bekymmer att välja ut vi med...kram!

2010-06-17 @ 18:13:28
Postat av: GuggiS

Vilka jättefina bilder!!! Leo är verkligen fotogenisk:)

Vi ska upp på måndag och fota och blir bilderna så här bra kommer jag få beslutsångest som heter duga innan jag valt:)

Kram!

2010-06-17 @ 21:10:52
Postat av: Karin

Elin: Såg några av bilderna på FB. Riktigt fina <3

Mario ser ut att vara en riktigt stolt sorebror till fina Lilja :) Kramen!



Guggis:Ja, ett riktigt charmtroll framför kameran :) Roligt att ni ska fota på Månadag. Ja, beslutsångest är rätta ordet. Helst av allt vill man ju ha alla bilder. Men där säger ekonomin ifrån..

Kram!

2010-06-18 @ 10:20:50
Postat av: mio

finaste hjärtekorven ♥



pusspuss

2010-06-18 @ 19:31:25
Postat av: Karin

Mio: Han har lekt en hel del med presenten han fick. Tycker den var mycket roande :)

Kramen!

2010-06-19 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0