Många bilder och lite text

Igår åkte jag å Leo upp på mitt jobb och hälsade på en sväng. Efter lunch blev det broarnarunt prommis, fika och solmys :) Jag MÅSTE verkligen börja träna lite. Jag flåsar av en vanlig promenad. Inte bra inte bra.. Kan inte förså varför jag tappat intresset för allt som har med träning att göra.. Förr tyckte jag ju det var SÅ kul (fast det var verkligen längesen nu). Latmasken har verkligen flyttat in i mig och verkar bestämt sig för att stanna. Har iaf beslutat att jag ska börja göra lite situps å armhävnigar varje dag.. Alltid nåt! 

Igår gick det bra att ge Leo mat igen. Han åt inte med samma aptit som förr, men betydligt bättre än dagarna innan iallafall. En leksakscoala som sjunger en rätt så irriterande men enligt Leo väldigt roande australienskisk sång hjälpte till vid matningarna. Den fick stå på bordet och roa under måltiderna så då blev ju inte ALL fokus på maten.. Det trixet funkade riktigt bra! Igår iallafall... Idag till lunch så strejkade han igen. Trots att coalan kämpade på med sång gång på gång.. Mystiskt detta.

Idag har vi varit på kebablunch hos Elli m. familj. Mycket trevligt var det!!! 



   










  

Kommentarer
Postat av: Josefine

Finaste söta Leo, han är en riktig solstråle! <3

Idag är det picknick, det ska bli nice! ^^

Kram

2010-06-02 @ 09:01:29
URL: http://blog.tomakeitreal.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0