Besök och Pic-nic

Har dom senaste dagarna reflekterat över vad pigg jag har blivit. Har under en längre tid kännt mig som ett levande spöke. Varit trött å slut mest hela tiden. Tror att förändringen kom i samband med att jag slutatade amma. Känner att jag fått tillbaka den energi, som under en period varit som bortblåst.. Härligt!
Idag fick vi besök av Erica å Isaac på förmiddan. Alltid lika trevligt att träffa dom <3 
Efter lunch begav vi oss till parken för att ha pic-nic med massa mammor å bebisar. Fint väder, trevligt sällskap och en hel drös med fantastiskt söta bebisar. Lyckat! 
Eftermiddan har bjudit på diverse hushållssysslor och en hel del bus. Idag har det funkat riktigt bra med mat. Både med och utan coalan :) Nu håller jag tummar och tår för att hans aptit har kommit tillbaka för att stanna! 


Kommentarer
Postat av: Erica

Tycker det är så trevligt att träffa er oxå, gullet. Alla borde ha en så fin vän som du! Vad roligt att picnicken blev lyckad, nästa gång kanske tiden passar min lilla familj bättre.

Ja du den där koalan kan ju diskuteras vad vi mammor tycker om den men barnen uppskattar ju den =)

KRAM

2010-06-02 @ 23:17:07
Postat av: Nettan - Wiggos mamma

Hittade dig via Josefines blogg...

Kul att träffa er igår!

Läste en del av dina gamla inlägg, måste säga att jag är grymt imponerad över KULAN du hade när du var gravid!

2010-06-03 @ 09:47:11
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det var riktigt roligt med picknick igår, hoppas det blir fler gånger denna sommar! :)

Ja, snart så hör jag av mig till dom och ska kräva. Tänkte faktiskt testa banangröt idag, tror det är nått med laktos i den där också, får se hur han reagerar på det. Dumt om det blir en reaktion, men det känns som jag måste testa lite. Men den upplevelsen igår var hemsk, men idag är han pigg och glad! :) Vi ses senare! KRAM

2010-06-03 @ 10:25:38
URL: http://blog.tomakeitreal.se/
Postat av: Johanna

Vi kommer på nästa picknick!!



2010-06-03 @ 22:42:15
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Karin

Erica: Coalan är irriterande men guld värd :) Men dock någon man bör klara sig utan (som sagt inte så uppskattat att ta med den på ett fik eller resturang kan jag tro).



Nettan: Kul att träffa er oxå! Fler pic-nickar röstar jag för! Å ja... magen var ingen mage, det

var en KULA :)



Josefine: Jag har skrivkramp idag :)



Johanna: Kul att ni kommer på nästa picnic. Vi får hoppas på härligt väder då också!!!

2010-06-04 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0