Sovmorgon och längtan efter sommarsol...

Besöket på barnmottagningen igår gick fint! Pricktestet gav som väntat utslag på mjölk, men dock inte på något annat. Skönt!

Idag har vi haft en lugn och gemytlig dag. Leo vaknade vid halv 7 och fick då välling. Brukar oftast kliva upp srax efter det, men imorse var vi båda tröttisar så vi somnade om och Leo väckte mig igen vid nio. Tackade honom för sovmorgonen och hoppas på att det händer igen :) 
Under dagen har vi promenerat med Mio, Josefine och Fabian, busat, haft kusinmys och jag har jagat en nyfiken skrutt runt hela huset känns det som. Sagt ajaj, nej, ajaj, nej ett antal gånger. Tror det är dags att börja barnsäkra lite här hemma :)
Då eftermiddan bjöd på härligt väder så var vi ute i friska luften en stund innan Leos dag avslutades med ett bad!
Efter jag nattat Leo påbörjade jag ett välbehövligt putsa-alla-fönster-projekt. Det kommer att ta sin lilla tid då vi har gamla fönster som är tredelade. D.v.s tolv rutor i varje fönster. Jag putsade ett ikväll :) Tur att det inte är en syssla som hör till den "vanliga" städningen.

Idag hittade jag en klänning som jag ska ha på den kommande namngivningsceremonin :) Men för att kunna ha den måste jag få lite färg och för att kunna få lite färg måste det bli sooooool. Så jag hoppas att YR spår rätt som utlovar finväder från och med helgen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0