Ond rygg, fint väder...

Idag var det åter igen ett besök hos naprapaten som stod på schemat. Leo hade det alldeles förträffligt i moster Mios sällskap medan jag var och plågades i ännu en timme. Hoppas verkligen min rygg går till sig snart. Just nu känns det allt annat än bra måste jag säga. Skulle tippa på att jag ser ut att vara i 90-100 års åldern, då jag försöker ta mig upp ur sängen på natten eller tidiga morgonen... inte bra inte bra...   

Gud sån härlig sommarvärme som äntligen kommit! Vi har varit ute och njutit av solen i massor både igår och idag. Om vädert tillåter så blir det en risödag imorgon. Min fina gudson fyller hela 5 år då och det måste självklart firas med nån rolig aktivitet! 



Mina fina myser i eftermiddagssolen 



Bus-kusinerna "provkör" morfars/farfars fina motorcykel :)

  


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas ryggen blir bättre snart! Grabbarna matchar varandra litegrann med bodysarna. Gullungar!

2010-06-30 @ 09:28:34
URL: http://blog.tomakeitreal.se/
Postat av: GuggiS

Hoppas din rygg blir bättre! Det är ett litet helsike att ha ont i ryggen, hela kroppen blir lidande:(

Fina bilder som vanligt och kusinerna är sååå lika varandra:)

Kram!

2010-06-30 @ 09:35:22
Postat av: Karin

Josefine: Tack. Ja, dom matchar varandra fint :) SÅ söta!

Dom ser dock lite undrande ut, dom funderar säkert på vilken sorts motorcykel dom själva ska köra när dom blir stor :)



GuggiS: Tack, ja,hela kroppen påverkas verkligen.. Då man har ont lägger man plötsligt märke till hur ofta man använder ryggen..

Tänkte på er som var ute å promenerade idag då världens regnskur kom.. Hann ni hem eller fick ni en dusch?

Kram!

2010-06-30 @ 20:28:31
Postat av: GuggiS

Vi fick en rejäl dusch:) Men vattnet var alldeles ljummet så det var faktiskt rätt skönt:)

2010-06-30 @ 22:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0