Tråk-blåsdag, men snart blommande orchideér...

Igår började vi dagen med en prommis i blåsten.. Inte så överdrivet härligt väder att promenera i måste jag säga. Vi for sedan på BVC för vägning och efter det åkte vi till Josefine och Fabian för att planera lite inför grabbarnas namngivningscermoni. På kvällen kom min fina vän Lina hit en sväng. Hon bor i Oslo så det är inte så ofta vi ses nu för tiden. Mycket trevligt att träffa henne <3
Idag var tanken att vi skulle till Elin på lunch. Men då det var vattkoppor i farten så valde jag att avstå. Vill inte ha en prickig bebis. Så istället har vi haft en riktigt tråkdag. Bara varit hemma hela långa dagen och städat, tvättat å sådär.. Leo har inte varit på sitt bästa humör. Mycket grin å tårar har det varit. De senaste dagarna har han varit så att han kan sitta på golvet med massa leksaker och se helnöjd ut och så helt plötsligt bara börja gråta och se helt olycklig ut. Så går jag dit å säger "titt ut" eller nåt och då skiner han upp igen, så är det bra en stund till, sen börjar det om.. Han ser så söt ut när han blir sådär olycklig. Putläpp å en massa tårar. Men jag försöker låta bli att skratta åt han, då han faktiskt försöker uttrycka nåt genom sina miner :) 

Annars så är jag mest nöjd över att tre av våra orchideér, som varit bara blad ett bra tag, har släppt nya skott och snart kommer att blomma igen :). 



                                    

 

 

 

   

 

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad tråkigt för er att det inte blev nån lunch men bra för mig, då gick jag ju inte miste om mina vänners trevliga sällskap liksom.

Ha en fortsatt bra helg så ses vi till veckan.

KRAM

2010-06-05 @ 21:04:14
Postat av: Erica

Tråkigt för dig att det inte blev någon lunch men bra för mig, då gick jag ju inte miste om mina vänners trevliga sällskap liksom.

Ha en fortsatt trevlig helg så ses vi till veckan.

KRAM

2010-06-05 @ 21:08:00
Postat av: Nettan - Wiggos mamma

Vet inte om jag är helt ute och cyklar...., men är inte Leo och Fabbe ganska lika varann?

2010-06-07 @ 19:02:39
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: Karin

Nettan: Det är fler som sagt att dom påminner om varandra, så helt ute å cyklar är du nog inte :) Hoppas allt är bra med dig å söta wiggo!

2010-06-08 @ 09:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0