Att blogga eller inte blogga... det är frågan :)

Vet inte riktigt om skriva blogg egentligen är min grej,, men jag har varit sugen att testa ett tag- så nu gör jag slag i saken.. Om inte annat blir det kanske en bildblogg, där jag kan dela med mig av fina bilder på min lilla älskling :) Eller så blir det kanske så att jag fastnar i bloggvärlden och skriver så fingrarna blöder mest varje dag.. Eller så blir det nåt enstaka inlägg nån gång i bland. Eller kanske bara detta och inget mer.. Nåja vi får väl se :) 

En förvaringsbox som jag köpte, men som visade sig vara mycket roligare som leksak ;)  

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad roligt att du skrivit ett inlägg, hoppas det blir fler även om det kanske bara blir bilder. :) Jag har några bilder på kusinerna jag också som jag tänkte maila till dig!

KRAM

2010-05-05 @ 10:06:46
URL: http://blog.tomakeitreal.se/
Postat av: Erica

Älskade fina vän, vad roligt att även du tar dig an detta =). Det är din skyldighet att rapportera varje dag vad ni har för er...nog för att vi ses och pratar ofta men man kan ju gå miste om något =).

Ses på Fredag. Kramar i massor.

2010-05-05 @ 18:31:19
Postat av: Johanna

Kul att du också har skaffat dig en blogg, hittade dig via Josefines blogg! Hoppas allt är bra med er!

2010-05-09 @ 22:30:12
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0