En dag i goda vänners sällskap

Igår var en sån dag då allt bara krånglade och kändes tungt å jobbigt.. Inget blev som jag ville att det skulle bli. Dessutom var jag trött som bara den, vilket inte gjorde saken bättre. Nåt bra lyckades jag åstadkomma i alla fall. Jag å Leo var på jobbet en sväng och fyllde i papper för planerad föräldraledighet samt semeste. Sedan for vi till forsmo å hämtade några byxor till prinsen som jag hade lämnat in hos Evas syservice. Mycket mer än så blev det inte.  

Denna dag har varit betydligt bättre :)
Att vara i goda vänners sällskap betyder verkligen jättemycket.
Erica å Isaac kom hit på morgonkvisten och vi började dagen med en prommis i det fina vädret. När vi kom hem igen fixade jag lite lunch lagom till att huset fylldes av goda vänner och söta barn <3 Vi hade supertrevligt! Fantastiskt att få vara mammaledig samtidigt som så många av sina kära vänner!

I övrigt har vi bara tagit det lungt å myst en massa.

          
                                           Kvällsmys i soffan
Morgonmys i soffan


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för igår, det var riktigt trevligt! :)

Sen vilka fina bilder, ni har verkligen ett riktigt charmtroll! <3

2010-05-08 @ 08:22:22
URL: http://blog.tomakeitreal.se/
Postat av: Erica

Tack för en bra dag vännen. Ha en fortsatt trevlig helg. Hörs & ses till veckan. Kram

2010-05-08 @ 22:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0