Inte mycket att berätta...

Vi har verkligen haft en toklugn vecka.. Inte gjort speciellt mycket alls.. Tyckte det nyss var måndag, men så vips är det helg igen :) Hoppas hoppas på bättre väder än vad det är nu så vi kan fortsätta fixa ute.
Igår var vi på BVC för vägning. Känner att jag vill ha lite koll på vikten nu med tanke på alla matändringar, allergin och stul med magen å sådär.. På eftermiddan igår var det första gången jag och Jonas åkte hemifrån tillsammans utan Leo.. Känndes riktigt skumt faktiskt. Som att vi hade tappat nåt typ :)
Leo var hemma med moster och busade och mådde gott. Tanken var att Jag och Jonas skulle ta en helkväll å fixa på gården, men så blev det inte när det regnade så mycket. Då ändrade vi plan till att åka på Bodens å fixa lite fint,, men se det gick inte heller för dom stängde precis när vi kom (hade fått för mig att dom hade öppet till 19)
Så vi for å handlade lite istället sen hem till skrutten igen :)
Det ända positiva med detta usla vädret är att man får en hel del gjort inne.. Idag har jag plockat på med allt möjligt och känner att jag fått undan en del saker som jag tänkt att göra länge.. Medan Leo vilat har jag även hunnit pyssla med foton å lite annat. Älskar att pyssla.. Jag gjorde lite fint på Leos rum också :)
Nu väntar jag på att han ska vakna och på att Jonas snart ska sluta... Ikväll när Leo somnat ska vi äta gomat, dricka ett glas vin å se film.. Längtar :)

  


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad fint du gjort! :) Vädret är hemskt, tur att man aktiverat sig lite nu i veckan för annars hade jag nog klättrat på väggarna nu. :)

2010-05-28 @ 15:21:27
URL: http://blog.tomakeitreal.se/
Postat av: mio

det där blev ju toppen :)



pussa

2010-05-29 @ 20:35:09
Postat av: Johanna

Mysigt !!!

2010-05-29 @ 21:48:47
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0