Renovering och Roadtripp

Då har renovering av grunden till huset påbörjats. Som jag har gruvat inför detta. Dränering och Isolering är vad som skall göras. Detta har varit planerat ända sedan vi köpte huset, men ändå tycker jag det känns jobbigt. Vet egentligen inte varför det känns så. Vet ju att det blir bra och att det förmodligen heller inte kommer att ta så lång tid, men nåt gör att jag blir stressad över sådana saker. Riktigt stressad. När grävaren var här i veckan och grävde upp allt så fixade jag inte att se det så jag å Leo for till Anders, Josefine å Fabian istället :) Hur som helst så har Jonas, hans pappa och pappa jobbat med detta hela dagen. Jag är inte riktigt på det klara med exakt vilka moment som ska göras, men dom säger att det har gått bra i allafall så det låter ju fint :) På förmiddan var jag och Leo ute en sväng och såg så dom jobbade på bra :) 

       

Efter lunch följde vi med Anders, Josefine och fabbe på roadtripp. Vi hade en trevlig dag tillsammans! Var inte hemma förrän kvällen så då blev det gröt, amning å nattning direkt när vi kom hem.



Vilket fantastiskt väder det har varit idag. hoppas på sol även imorgon så kan man kanske sitta ute och få lite färg på nosen :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för i helgen, det har varit trevligt! Vi ses när vi är tillbaka!

Massa kramar från oss!

2010-05-09 @ 21:21:46
URL: http://blog.tomakeitreal.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0