Sundsvall

Idag har vi varit i sundsvall hela långa dagen. Jonas tog ut en semesterdag, så vi åkte alla tre. Var först hos ortopeden för att titta till lillfossingen. Allt såg fint ut, vilket kändes SÅ härligt att höra. Efter det åkte vi på massa olika affärer och handlade lite smått å gott.. Leo har varit en tröttis idag och sovit mer än han varit vaken känns det som. Sov både resan till och från sundsvall.., vilket även jag passade på att göra. Härligt som bara den. Men det tyckte inte nacken efteråt :) 
I går hade vi en heldag ihop med Erica, Ian, Tove och Isaac. Vi var vid en lekpark och lekte, fikade å myste i blåsten (Leo och Isaac sov mest :))  Mycket trevligt var det!! Jag tog bilen ner på stan då jag inte riktigt hade hållit tidsplanen.. Efter vi "lekt" klart gick jag å Leo ett ärende på Jysk sen började vi promenera hemåt.. Gick nästan ända till konsum innan jag kom på att jag hade ju bilen parkerad vid hullstaperkeringen (hehehe). Snacka om att vara förvirrad. Vad ska man skylla på nu när man inte ammar längre?!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Va skönt att allt såg bra ut med Leos fot, vi ska dit i morgon och jag hoppas på att fötterna har vuxit som bara tusan på dom är 17 dagarna sen vi va där sist...



2010-05-26 @ 13:39:30
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Josefine

Så härligt att det går bra med foten! :)

Sen skyll på att du är småbarnsförälder, det gills det med. ;)

2010-05-26 @ 19:02:13
URL: http://blog.tomakeitreal.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0