Bilder och lite tankar...

Tänk vad det har förändrats... Förr var det ju alltid sommar, sol å varmt i typ Juli å Augusti.. Det kändes som ett nederlag att ha tidig semester (typ i juni).. Men de senaste åren har ju sommaren börjat redan i Maj.. Jag är övertygad om att det är bättre väder NU än vad det kommer att vara i mitten av Juli..  SÅ det är bara att passa på att njuta så mycket som möjligt av det härliga vädret.. Det har vi verkligen gjort idag. Först åkte vi till Hanna och fikade. Mycket trevligt då det var väldigt väldigt länge sedan man träffade henne (annat än att säga hej på stan).. Leo fick även träffa lite bebispolare där. Lilja, Alvin och William. Efter det for vi bara hem en snabbis för att äta mellis och sedan tog vi en prommis med systeryster och Jossan. Vi gick ner på stan och köpte glass. Efter promenaden var vi bara hemma en stund för att möta upp Jonas och för att ge Leo lite middag sedan bar det i väg till Anders å Josefine på fika. Dom Hade gjort supermysigt med filtar och gofika ute på gården. En riktig härlig sommarkväll har vi haft. Leo verkade också trivas toppen. Inte konstigt då han fick umgås med sin kusin samt fick en hel del mostermys <3

Det har fortsatt vara lite strul med tider för mat å vila å sådär .. Men även om jag verkligen tycker om att ha rutiner på saker och ting så känns det just nu som det får bli lite som det blir ett tag framöver.. Det har varit så stora förändringar för Leo på kort tid så det är inte konstigt att saker krånglar lite.. Känner just nu att det är bättre att ta dagen som den kommer och göra det bästa av den lixom. I och med att det uppdagades att han var allergisk mot mjölk så slutade jag amma helt och hållet (hade ju påbörjat att sluta, och då jag enligt läkaren var tvungen att hålla uppe med amningen i en hel vecka för at vara säker att inga mjölkprodukter jag ätit skulle finnas i bröstmjölken, så valde jag att sluta amma istället). Sedan var han ju sedan typ två månader tillbaka van vid en viss mat.. Ex. hans favvogröt (som han fick allergin av). Denna har jag bytt ut mot mjölkfri gröt som inte alls smakar lika gott.. Och inte nog med en radikal och total matförändring så har han ju just fått tänder som spökar lite nu och då också.. SÅ.. Det jag försöker säga är att jag tycker han gör det bra som inte gallskriker hela tiden p.g.a alla dessa förändringar. Så det känns inte så farligt att inte rutinerna funkar klockrent just nu!           

Ganska trevligt det här med att blogga ändå.. Jag var lite skeptisk från början.. Härligt att få skriva av sig lite lixom. Sen är det ju frågan om någon orkar läsa allt mitt svammel :) 

Nu kommer massa bilder istället! 

   



                   



Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är alltid lika trevligt att läsa det du har att skriva, du skriver så bra! Och så är det roligt att se på bilderna få charmtrollet! <3

2010-05-22 @ 17:32:04
URL: http://blog.tomakeitreal.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0