Söndag igen...

Tänk att det känns så speciellt med helg trots att man är ledig varje dag. Men det är så härligt när Jonas är hemma på dagarna. Synd bara att helgerna har en förmåga att gå i raketfart. Denna helg har vi mest bara tagit det lugnt. I går morse fick jag ta sovmorgon. Klev upp 9:30. Helt konstigt kändes det.. Men SÅ härligt. Leos farmor och farfar var här och hälsade på över dagen. Idag har vi mest bara plockat på med olika saker både inne och ute.. Planerat lite saker som skall göras m.m. På eftermiddan var det lite ombytta roller.. Då var Jonas med Leo och jag var ute och klippte gräset och fixade lite på gården. Jag gillar verkligen att klippa gräs.. Dels är det lite halvjobbigt så jag som är så kass att träna i övrigt ser det som ett träningspass. Och dels så är det härligt att bara gå runt runt å fram å tillbaka och bara tänka och fundera lixom :) Jonas vill köpa en åkgräsklippare, men gör han det så tror jag att jag kommer att fortsätta klippa med den vanliga klipparen ändå :)  

  




 

Kommentarer
Postat av: Erica

Tänk att jag har världens finaste bästa vän och hon i sin tur har världens finaste Leo.

Ses imorron.

KRAM

2010-05-23 @ 23:28:18
Postat av: Johanna

Låter som att ni haft en bra helg! Jag ser fram emot att få klippa gräs, precis som du skriver får man se det som ett träningspass om man inte tränar så mycket : ) Super härliga bilder på er!

2010-05-24 @ 10:54:27
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fina ni! <3

2010-05-24 @ 17:27:12
URL: http://blog.tomakeitreal.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0