Jag ser det snöar ja ser det snöar det var ju roligt....

...Hurra!!! Äntligen snööö. Hoppas det fortsätter så det inte bara töar bort och blir slask.
Idag har vi varit på en liten bil-utflykt. Vi åkte bland annat till stugan en snabbsväng och satte upp bilder av hackspättar på husväggarna. Tydligen tror de riktiga hackisarna då att reviret redan är upptaget- så då låter dom bli att hacka sönder väggen.. Hahaha.. Låter ju otroligt att det ska vara så.. Men vi får väl se om det funkar :)

I går var jag på fest hos Mio. Vi hade mycket trevligt! Alias-spelande, mycket skratt, gott att äta å dricka... Sådant behövs lite då och då! Här hemma hade dom grabb-kväll, med hockey på tv:n! 

Nu är det slut på Leos penicillinkur och jag hoppas av hela mitt hjärat att han får vara frisk nu! Han är så glad igen. Han har börjat härja på precis som han bruka och han sover bra på natten igen! Tänkte att vi ska hoppa över öppnis imorgon- bara för att vara på den säkra sidan liksom... Och på fredag kan vi heller inte gå dit, för då är vi nämligen på resande fot :) Jag och Leo ska ut på äventyr. Vi ska åka utomlands :) Hela långa vägen till Norge... Längtar!!!!  

Annars känner jag mest att jag har rätt mycket i huvudet just nu... Mycket som ska planeras, fixas, göras, julklappar som ska handlas, att jag snart ska börja jobba osv osv osv... Så listskrivarkungen har minst sagt kramp i fingrarna ;) 


Nu är dom tillbaka... Våra fina "gårdsrådjur"... Dom står och äter äpplen. 
Dom är inte särskilt rädda av sig.. Jag öppnade fönstret för att fota dom, 
och dom stog bara och tittade innan dom fortsatte att äta :) Men när jag kastade 
ut melon åt dom så blev dom skrämda och sprang sin kos-- Men i morse var trion 
tillbaka igen - och då slank även melonskivorna ner :) 
När jag visade Leo våra fina gäster så pekade han å sa där-där-där... Sen lät det
som han "gnäggade". Trodde nog det var hästar.. Hihihi Så sött <3 


Leos första möte med snöflingorna... Han gjorde allt som stod i honoms makt
för att försöka fånga dom :) 







 


  

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken härlig utflykt ni varit på! Vi måste ses nått innan ni åker utomlands! :)

Kram!

2010-11-08 @ 07:36:58
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: Lina

Å jag läääääääääääääääääääängtar mest :) :) :) och om 6 veckor ska jag göra sollefteå osäkert :)

2010-11-08 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0