Packat och klart...



Imorgon åker jag och Leo till Oslo för att hälsa på världens bästa Lina. Bättre sent än aldrig ;) Ska bli så trevligt! Har dock en gnutta resfeber. Och vi kommer att sakna Jonas såklart. Kommer inte ihåg sist vi var ifrån varandra flera dagar. Har icket hänt sedan Leo kom till världen i alla fall. 
Vi kommer att kliva upp med tuppen så ikväll blir det en tidig kväll. Får se om jag smyger in ett inlägg från utlandet eller om jag väntar med att uppdatera då vi kommer hem igen.

<3 Kram <3


Hmm... Hur var det nu man gjorde med denna pryl??.......


...Ja, just det ja., så här var det ju... <3  

 

 
 

Kommentarer
Postat av: mio

jag saknar er redan. massor... puss å hälsa börje!!

2010-11-11 @ 11:11:47
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha..Lilja gör likadant med tv-dosan :-) Ser att ni har packat väl :-) Ha nu världens bästa helg! KRAM

2010-11-11 @ 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0