Tisdag...

Leo ligger i vagnen och snarkar och jag har precis gjort mig en kopp te och tänkte passa på och titta runt lite på datorn. Vi har köpt en ny dator. Tror den kommer idag. Hoppas det i alla fall. Denna dator sjunger verkligen på sin sista refräng. Ingen skulle tro mig om jag skulle ge mig på ett försök att förklara Hur seg och långsam den är. Sist jag for och handlade satte jag i gång datorn innan- så den kanske skulle ha hunnit komma i gång lagom tills jag kommit hem igen- packat upp varor - och nattat Leo :) Det är Sannt! Helt tokigt.

Igår hade vi en toppendag. Bara det faktum att Leo var pigg och glad hela dagen. Han lekte med samma energi som han brukar (då han inte är vissen) så penicillinet har verkligen gjort susen :). Sen att Mio, Fabian, Erica, Ian, Tove och Isaac kom hit och umgicks med oss några timmar, gjorde dagen ännu mera toppen! Gofika, lek och stoj!

Idag ska vi till barnmottagningen för uppföljning av Leos mjölkallergi. Håller tummar och tår för att testet inte kommer att ge lika starkt utslag som sist. Att det blivit en förbättring!

Ha en fin dag!

Tänkvärt: Döm aldrig i vredesmod... Vreden går över, men domen står kvar....


Kommentarer
Postat av: Elli

Skönt att höra att Leo är pigg igen. Här hemma har vi en väldigt förkyld Melwin :-( Hoppas det går bra med testerna idag! Vi kan väl ses nån dag framöver?! Ha en bra dag! Kram från oss alla...

2010-11-02 @ 12:59:04
URL: http://www.melwin.org
Postat av: Karin

Elli: Stackars lille Melwin :( Inte roligt alls då dom små är krassliga. Ge han en krya-på-dig-kram från oss <3 Vore mycket trevligt att ses nån dag! KRAM!!!

2010-11-02 @ 20:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0