Fredag <3

Fredag igen! Härligt <3 I helgen kommer Jonas pappa hit och hjälper till med nyttopyssel. Dom ska bla sätta in fönster i lill-huset. Under morgondagen har jag och Leo planer med min gudson, hans syskon och mor. Vi ska gå på stan och fika samt gå till en lekpark. Så nu håller vi tummen för att "stormvindarna" håller sig borta. Det får dom även gärna göra på Söndag. Då ska vi nämligen göra en "höstresa" till stugan för att förbereda inför vinter och kyla.  

Idag snöade det! Inte något länge och inte något mycket. Men det snöade! Snart kan man vara ute och göra snölyktor och dra runt prinsen i pulka :)  

BVC-besöket idag gick fint och än så länge har heller ingen feber visat sig. Skönt! Vågen stannade på 10,5 kg å hans längd är numera 76,5 cm. 

<3 Trevlig helg <3 



Våran lilla äppel-tjuv ;)

           
Numera är det full fart upp för trappan (med nån av oss
tätt bakom såklart). Han skyndar upp för trappen, tar första 
höger, öppnar dörren till badrummet och kryper fram till 
tvättmaskinen... Tittar bak på en och skrattar hela tiden,
som om han gjorde nåt bus. 
Sötskrutt <3  



 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Än så länge blåser det inte så jag hoppas att ni får en fin dag i lekparken. :)

Kram!

2010-10-16 @ 08:59:04
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: Lina

Herregud så stor han blivit, han är väl som en vuxen karl nästa gång jag träffar honom ;)

2010-10-20 @ 12:39:53
Postat av: J I L L I Z

Hejsan :D söt blogg :D vad gör du? :)

2010-10-20 @ 13:31:39
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0