Lördag: Massa fynd, Söndag: Massa feber...

Gårdagen, med bytesmarknad i Kramfors, var lyckad. Jag, Elli och Noel hade en heldag tillsammans och en hel del fynd gjordes. Leksaker, vinterkängor, stövlar, regnkläder och lite annat smått och gott. Och allt för i princip noll och ingenting. Sånt gillas! Dock hittade jag ingen vinteroverall som jag tyckte kändes bra. Men det känns heller inte så akut eftersom han har täckbyxor, jacka och väst som han kan ha tills den riktiga vinterkylan kommer :) 
Leo hade också en härlig dag igår. Han var hos sin gudmor och fick som vanligt en stor dos lek, bus och mys! När jag hade hämtat Leo och var åter hemma så provade vi kläder, skor och invigde de nya roliga leksakerna. Kvällen spenderade vi i tv-soffan och hejade på Modo. 

Det första Leo gör nu för tiden när han vaknar på morgonen är att snabbt sätta sig upp i sängen och peka på allt runt omkring. Ser så sött ut. Som om han försäkrar sig om att allt som var där innan han somnade fortfarande är kvar ;) Sedan när vi kommer ner fortsätter han sitt pekande och "babblar" förfullt. Sötskrutten! 

Idag har vi haft sjukstuga här hemma. IGEN. Både Leo, jag och Jonas har massa feber och våran lilla prins har varit så ynklig. På förmiddan gjorde han tappra försök att leka som vanligt. Men orken tog snabbt slut. Stackars lilla ♥ som varit så förtvivlad då han inte ens orkat krypa dit han vill. Han har mest sovit sig genom denna dag. Bara varit vaken några timmar då och då. Hoppas han kan sova bra i natt ändå. Var varm som en kamin vid nattningen. Besvärliga förkylning som verkar totalvägra att ge med sig. Jag gissar att jag varit för snabb med att tro att han varit frisk och därför varit iväg på massa saker som vi egentligen skulle ha hoppat över. Nu ska vi isolera oss tills han blir riktigt kry!      


Mina fina vilar efter en stunds lek <3


Ett av gårdagens leksaksfynd! Leo verkar gilla den massor <3
Och vad betalade jag för den? Jo, hela 45 kr ;)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilket fynd du gjort!!!

Tråkigt med sjukstuga - här har Wiggo feber nu så det blir givetvis inget Öppna för oss idag...

Hoppas att ni (och vi) kryar på oss snabbt så vi får komma ut bland folk igen... ;-)

2010-10-04 @ 07:52:56
Postat av: Elin

Kul att ni hittade lite fynd så jag inte lurade er till Kramfors i onödan :-) Här är det också sjukstuga, fast bara Mario än så länge...Det känns som att det bara går runt, runt, runt. Krya-på-er-kramar från oss@---))----

2010-10-04 @ 09:36:31
Postat av: GuggiS

Stackars Leo. Krya på er allihopa!

Men vilka fynd du gjort =) Sånt gillas här också, billiga saker/kläder som ändå är i fint skick =)



KRAM!

2010-10-04 @ 10:51:27
Postat av: Elli

Bilen verkar han gilla skarpt...tur du köpte den :-) Självklart åker vi dit till våren igen :-) Tråkigt att ni är sjuka igen...krya på er! Bamsekram från oss!

2010-10-04 @ 19:42:58
URL: http://www.melwin.org
Postat av: Karin

Nettan: Ja, visst!

Ja, det är verkligen en envis förkylning detta som bara går runt runt. Håller tummen att våra småskruttarna får vara friska snart!

Kram!



Elin: Du lurade verkligen inte i väg oss i onödan. Tack för tipset. Dit kommer vi åka igen :)

Ja, besvärliga förkylning... Hoppas Mario kryar på sig fort och att Lilja klarar sig. Kram!



GuggiS: Tack! Hoppas att vi är frisk på torsdag så vi inte missar träffen hos dig...

Ja, man känner sig SÅ nöjd då man fyndat :)

Kram!



Ellen: Jag hoppas verkligen att jag inte lyckades smitta dig eller Noel i lördags... Tack! Kramen!

2010-10-04 @ 20:09:13
URL: http://karinhasselborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0