Härlig helg...

Helgen har varit lugn och härlig, men dock alldeles för kort som vanligt. I fredags fick jag en överaskning! En försenad fördelsedagspresent av min älskade vän Lina. Jag blev så glad :)
Det var två skivor med Melissa Horn. Helt fantastiska låtar. Är rädd att jag kommer lyssna sönder skivorna inom kort... Har fått lov av Leo att, för en stund framöver, byta ut "ketchup ska prutta" och "Krokodilen i bilen" mot lite "Melissa-låtar", medan vi busar i lekrummet ;) 

I går tillbringade vi eftermiddagen/kvällen tillsammans med Elli och Micke och deras goskruttar. Vi blev bjuden på god middag å smarrig efterrätt. Leo blev väl omhändertagen av lille Melwin, som busade med honom och underhöll honom med sina roliga leksaker. Sen när det var dags för Leo att sova på söta örat så hjälpte Melwin helhjärtat till med nattningen. Så sött <3

Idag har jag och systeryster varit på en tripp till Dollar, och som vanligt blev billigt dyrt... Men trevligt hade vi! Leo var hemma med pappsen, som är hans absoluta favorit för tillfället. De senaste dagarna har han rent tjutit av lycka när Jonas kommit in efter att ha varit ute en sväng eller varit på jobbet... Likaså har han tjutit (dock inte av lycka) då Jonas gått hemifrån. Fina <3

Ikväll var jag och Leo på Me&I-party hos Johanna och Liv. Det var mycket trevligt. Massa söta bebisar, gott fika och superfina kläder! Har sagt det förut, men säger det igen... - Jag önskar att mammapenningen vore högre!


Leo gillade skarpt Melwins alla leksaker 


Leo och Melwin leker <3 


Gör ett tappert försök att med sina vackra blå få pappa att låta 
bli att gå... <3

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Melissa är bäst, så fina texter & röst!

2010-09-13 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0