Öppna-förskolan, bus å bad...

Har börjat fundera en del över den tid som närmar sig med stormsteg. Tiden då man ska börja arbeta igen och lämna det bästa man har på dagis... Visst, det är inte förrän i Januari.., men det känns som om det bara kommer att rassla till så är vi där... Får en klump i magen då jag tänker på hur lite tid man egentligen kommer att ha tillsammans med sitt barn framöver. Hade jag varit rik hade jag helt klart valt att vara hemma ett par år i allafall... 

Igår efter att vi varit på öppna-förskolan fick jag äran att vara barnvakt åt finaste Fabian i några timmar. Både han och Leo var helt slut efter all lek på förmiddan, men efter lite vila så var dom fylld av ny energi och vi busade som bara den här hemma <3 Kan tänka mig att mammor till tvillingar har det dom gör ;) 

Idag blev det ett besök på badhuset igen! Lika lyckat som förra gången. Ska försöka gå dit en gång i veckan framöver :) 



  

     


Kommentarer
Postat av: mio

finaste <3



massor, ton av kärlek!!

2010-09-14 @ 23:17:53
Postat av: Josefine

Gosgubbar! <3 Jag längtar redan till nästa badhusbesök! :D

Kram

2010-09-15 @ 09:41:57
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: Elin

Å jag har samma tankar som du kring att lämna iväg på dagis så snart....

Gud vilken härlig bild på Leo i badringen! Nästa vecka hänkar vi på om ni ska bada. Kram!

2010-09-15 @ 09:51:46
Postat av: GuggiS

Jisses vad kusinerna vuxit om sig! Det är så kul att se hur våra små bebisar blir stora =)

Badhuset måste vi också testa, bara Elias blir frisk igen så.

Kramen!

2010-09-15 @ 22:04:20
Postat av: Karin

Mio: <3 Kram <3



Josefine: Ja, dom är för söt <3 Längtar också till nästa badbesök! Kram!



Elin: Ja, huvva... Känns allt annat än bra...

Skoj att ni hänkar på och badar! Ses till veckan.

Kram!



GuggiS: Ja, våra små växer ju så det knakar :) Härligt att se! Hoppas Elias kryat på sig. Ja, badningen är en "veckohöjdpunkt". Kom dit å plaska ni med!

Kramen!

2010-09-17 @ 15:42:03
URL: http://karinhasselborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0