Längtar efter nattsömn...

Nu har jag myst ner mig i soffan å tänker stanna här resten av kvällen. Jonas är på remsle och hejar på Modo å Leo sover på söta örat (än så länge ialla fall). Det känns alltid lite trist då sommaren är över, men jag tycker ändå att hösten har sin tjusning med lövens fina färger och lugnet som infinner sig på kvällarna då det blir mörkt som bara den och man kan tända massa ljus. Rofyllt! 

Idag har vi varit hos Annica och Alicia på mamma/bebisträff. Verkligen roligt att få följa alla bebisars utveckling. Vi har, sedan dom bara var pytteskruttar,  träffats en gång i månaden (med undantag i Juli, då många hade semesterplaner). Dom alla växer så det knakar och är SÅ söta! 


Trodde inte det var möjligt att få så många energifyllda bebisar på en
å samma bild... Men då var det också den ända korta stunden dom satt
stilla under träffen :)

Nätterna har fortsatt vara så som jag beskrev i tidigare inlägg. Rätt sömnlösa med andra ord. Kan inte förstå att Leo är så pigg på dagen, då nattsömnen är som den är... Själv var jag ett levande lik imorse då han ville kliva upp och busa. Men då har jag ju världens underbaraste sambo, som tog med sig Leo ner en stund innan han skulle bege sig på jobbet. Jag fick sova en stund till å det var värdefullt <3 Skulle jag ge mig på en "operation-felsökning" om varför nattsömnen är obefintlig, så tror jag att svaret hade blivit BISSINGAR. Han är svullen i munnen, magen är kass å igår märkte jag att ytterligare en har spruckit igenom.  

En tid tillbaka skröt jag ju om att flera av våra orchideer hade börjat blomma igen, efter att bara varit blad under en längre tid. Nu måste jag skryta ännu mer å visa en bild på en som i början bara var blad och nu blivit den finaste orchideen jag någonsin ägt :)




Kommentarer
Postat av: Josefine

Sjukt snygg orkidé! :) Sen vad roligt att ni träffas en gång i månaden, vi januarimammor har blivit så dåliga på ses, semestertiderna gjorde det tror jag. :)

Imorgon blir det full fart, ska bli så roligt!

Kram

2010-09-23 @ 21:49:15
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: GuggiS

Oj! Vilken fin orkidé!!! Mina blommar också om lite nu och då, men jag tror din tar priset =)

Träffen idag var jätteskojig! Är, som du skriver, så kul att ses =)

Nu har vi gått runt hos oss som varit med på alla träffar...hoppas det blir träff ändå de få månader som är kvar av året.

2010-09-23 @ 22:27:21
Postat av: Elin

Men Du!!Vackra orkide..tror du ska få låna alla mina som ser hängiga ut nu ;-)

2010-09-24 @ 10:05:40
Postat av: Karin

Josefine: Tack :) Å tack för en härlig dag! Kram!



GuggiS: Tack! Ja, mycket trevligt. Tycker absolut att vi ska fortsätta ha träffar. Vi får gå ett varv till :)

Kram!



Elin: Ja visst är den vacker! Kram!

2010-09-24 @ 17:58:39
URL: http://karinhasselborg.blogg.se/
Postat av: Lina

Inte trodde jag du hade sååå gröna fingrar fjöken. Kanske kommer med åren för mig med ;)

2010-09-25 @ 13:42:41
Postat av: Karin

Lina: Du blev impad va??? Saknar dig fjöken. KRAM!!!

2010-09-27 @ 11:21:44
URL: http://karinhasselborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0