Låååång vecka... Äntligen piggare...

Äntligen har förkylningarna börjat ge med sig... Leo är fortfarande lite snorig, men annars pigg som en lärka igen. Idag har det verkligen varit full fart på honom. Skönt! 
För första gången på länge är jag benägen att säga att tiden inte gått så fort. Den gångna veckan har verkligen känts LÅNG. Dock inte så konstigt, då vi i princip inte gjort något alls... 
Idag har vi busat på som bara den... På eftermiddan var vi och åt pizza med Josefine, Fabian och pappa. Efter det for vi till Niiranens och valde ut några foton som Ville tog vid namngivningsceremonin. Mycket fina bilder! Dom tackar vi för! 

Har inte mycket mer att förtälja just nu... Bilderna får tala istället :)  

   
Smörgåsrån med blåbärspuré på var en hit... SÅ gott tyckte
Leo! Men ack så kladdigt... <3

   
Att "spexa" å busa med mamsen från andra sidan fönsterrutan till lekrums-
dörren är något som Leo finner både intressant och
ofantligt roligt just nu!!!

 
Sen tror jag bestämt att vår lille prins har funderingar på att bli jurist eller nåt.
Några lässtuder av lagboken har det blivit denna vecka. Även barnrättens-grunde
verkar falla honom i smaken, då han gärna haffar den när han får möjlighet.
Bra att han är uppdaterad så han kan ryta ifrån om han känner sig felbehandlad :)

 
Det gäller att vara snabb att klä på sig när vi ska ut nu för tiden...
Trappan är extremt spännande och vips har Leo bestigit de första trappstegen...
Busungen <3


Kommentarer
Postat av: Lina

hihi han är såååå söt, å blir bara mer å mer lik dig. Önskar jag var hemma oftare så jag kunde träffa lilla leo utan att han blir livrädd för mig.

2010-09-03 @ 23:18:43
Postat av: Josefine

Ååååh, vilken sötnos lillprinsen är! Han är för gullig! <3

2010-09-04 @ 13:44:50
URL: http://blog.tomakeitreal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0