Söndag...

Förra veckan var hemsk. Kommer inte ihåg att jag har mått så pyton nån gång förut. Hög feber och magkrasch på magkrasch. Å när jag väl blivit piggare igen och även återvänt till jobbet så tog det hela om och jag fick må pyton i ett par dagar till!

Vi hade besök av Jonas mamma förra veckan. Leo blev så otroligt glad att se henne och han har verkligen varit farmors grabb dom dagarna hon var här. Det var bara hon som gällde :) Han var så söt på morgonen dan efter hon hade åkt. När jag skulle klä på honom så satte han sig på tvären och ville inte alls ha några kläder på sig. Jag lät honom vara en stund för att se om han skulle ändra sig. Då tog han sin tröja och sina byxor och gick bort till gästrummet- öppnade dörren och stack in huvudet och sa titt-ut... Ganska snabbt forstod jag poängen i hans handlande. Han satte sig på tvären med påklädningen för att det var ju farmor som skulle hjälpa honom med det. Det var med besvikelse i blicken han återvände till mig då han insåg att gästrummet var tomt...

Helgen har varit bra! Igår hade jag en trevlig dag tillsammans med Elli. Vi var i Kramfors och fyndade. Först var vi på bytesmarknad, där ett och ett annat fynd gjordes. Efter det var vi på Erikshjälpen och fyndade ännu mera. Vi besökte sedan sylos för en bit mat och avslutade sedan våran tripp med ett Dollarbesök innan vi nöjda och glada återvände hemåt igen! Leo och Joans hade haft en bra dag tillsammans. Dem hade varit ute nästan hela dagen och njutit av plusgraderna :)

Idag har vi varit på skoterutflykt med pappa/morfar. En härlig dag med en stor dos friskluft. Då vi kom hem fick vi besök av Elli med familj. Skoj!

Nu är vi laddad för en ny arbets/dagisvecka och håller därmed tummar och tår för att vi får hålla oss friska :)

Leo leker ute på altanen. Att kasta iväg kottar och sedan samla ihop dom igen verkar vara hur skojigt som helst ;) ♥


♥ Dagens utflykt ♥






Kommentarer
Postat av: Elenor

1000-tack för en jättetrevlig dag, det måste vi verkligen göra om. Får bli vår höst- och vårtradition tycker jag. För nog gjorde vi fynd alltid asg

2011-04-04 @ 14:58:45
URL: http://www.melwin.org
Postat av: Karin

Tack själv vännen! Ja, självfallet att det ska bli en tradition :) KRAM!

2011-04-05 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0