Jobb,dagis,mat å sömn, Jobb, dagis, mat å sömn....

Jag är sämst på att uppdatera här för tillfället. Undra om det kan bero på att det känns som att det är fullt ös helatiden å tiden räcker som vanligt inte riktigt till. Ialla fall så har dagisstarten funkat fint för Leo. Han verkade tycka det var roligt att få träffa alla barn å fröknar igen. Har inte hänt så mycket hos oss mer än jobb, dagis, äta, sova bla bla bla osv. Jo föresten... Leo har kissat på pottan. 2 gånger till och med :) Det är inte illa pinkat ;)

Annars njuter jag av mörkret som börjat innfinna sig på kvällarna (konstigt då jag egentligen är mörkrädd). Men det känns riktigt mysigt att höst, fina färger, härlig luft och värmeljus står bakom knuten och väntar ;)

På söndag ska jag och syster till en spådam. Så efter det kan jag kanske berätta hur hela mitt liv kommer att bli,, istället för att bara skriva sånt här strunt ;)

Gonatt!


Lina: Spana in moroten ;) Bättre eller sämre än dom du lyckades föda upp? ;)
Att döma av Leos min så är icket rädisa det godaste han smakat...


Kommentarer
Postat av: Lina

Äntligen har du skrivit lite på din blogg så jag har nåt att göra på internet :)

Hehehe, skrattade så det stod härliga till, men mest av blasten på moroten. Men jag är faktiskt ganska imponerad, för då det gäller morotsstorleken slog du mig med hästlängder.

Kramis

2011-08-10 @ 09:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0