Mmmmmmmmm

Leo säger "Mmmmmm" då han smakar den hemmagjorda svartvinbärssaften som Marie har gjort!
Jag håller med Leo, den var verkligen supergod! 


Imorgon ska vi åka till Sundsvall. Det är dags för en kontroll av Leos fossing. Den ska kollas två gånger om året ett bra tag framöver. Nu känns det dock inte lika nervöst längre, då man börjat lita på att foten faktiskt är okej. Så numera känns det bara lite roligt att få åka dit :) Om orken finns ska vi passa på att titta efter lite höstkläder till Leo också. Har spanat lite på H&M ikväll, och det finns en del fint där nu. Skulle även vilja titta på möbler till hans nya rum, men jag tror bestämt att det får bli ett senare projekt. 
Idag på förmiddan bakade jag och Leo chokladbollar :) En hel del kladd blev det och både bord och golv fick saneras efteråt. Men roligt som bara den hade vi- å det är ju huvudsaken ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Va kul att den gick att dricka! :-) Skall prova att göra svartvinbärsjuice också ngn dag. Nu blev jag sugen på chokladbollar!

2011-08-24 @ 14:05:36
Postat av: Karin

Oja, den var verkligen toppengod :) Spännande med juice, Den blir säkert lika god!



2011-08-24 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0