Överaskningsfest...

Något av det roligaste som finns är att få överaska någon som blir riktigt glad. Det fick jag/vi äran att göra i lördags. Jonas fyllde 30 år i fredags och det firade vi då genom att käka tacos och ha en myskväll bara han, jag och Leo. Han gick i tron om att min familj skulle komma hit och uppvakta honom på Söndagen och att hans familj tyvärr inte kunde komma i helgen då Maud jobbade. Jag tillsammans med nära och kära hade dock smitt andra planer :) På Lördagen tog jag med mig Leo och Jonas och for till Myregården i Resele och fikade. En liten mysutflykt för att fira att världen bästa Jonas fyllt år ;) Då vi kom hem syndes inte alls något ovanligt utanför huset. Inga bilar parkerade å dörren var låst. Precis som när vi for. Jonas gick och öppnade dörren för att gå in och höll ärligt på att, av chock, ramla ut igen. I hallen möttes han nämligen av ett högt GRATTIS av 16 st nära och kära, "Ja må du leva" och en välkomsdrink. Sen var festen redo att starta och vi firade hans 30:de födelsedag med buller och bång :) God mat å dryck, tårta, samkväm, 5-kamp, tipsrunda å massa annat. En mycket lyckad kväll! Tack alla fina som var med och gjorde denna kväll så toppen som den verkligen blev. Jonas var verkligen supertacksam!  Å tack för all hjälp med planering, fix och trix!


Finaste ♥ 30 år!




Mycket trevligt hade vi! Jonas fick mycket fina presenter. Han hade önskat sig
bidrag till en ny garageport, vilket han också fick. Pengar och födelsedagskort som
innan vi kom hem hade klistras fast på insidan av den nuvarande porten nere i garaget. Han fick
under kvällen i uppdrag att gå ner i garaget för att hämta kubbspelet och i samband med det så
fick han upptäcka presenten :)

Eric och Therese hade gjort en finulig grej... En present som han behövde både såg och yxa för att öppna :)
Detta fick dock ske dan efter dan, då han av mig fick yxförbud under själva festkvällen :)






Kommentarer
Postat av: Elin

Klart Jonas blir glad och överraskad av en sån fin gåva och överraskning! Ser ut som en kanondag/kväll!

2011-08-22 @ 22:48:43
Postat av: Elenor

Tack än en gång för en supertrevlig dag/kväll =)

2011-08-23 @ 07:08:04
URL: http://www.melwin.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0