Dan före dan...

Idag tyckte jag att Leo var så pass pigg så han kunde gå på dagis igen. Jag jobbade bara halvdag så det skulle ju heller inte bli så många dagistimmar för han. Dessvärre gjorde jag en felbedömning.. Dom ringde från dagis och sa att han var väldigt slö och hade fått feber igen. Så jag for och hämtade honom så fick han hänga med och "hjälpa" mig med de sista sysslorna på jobbet innan vi tog julledigt och for hem och käkade tomtegröt :) Lite slö är han allt. Jäkla förkylning som vägrar ge med sig. Även Fabbis har blivit krasslig så vi får väl se om dom orkar med klappar, tomte och julfirande imorgon eller om dom helt enkelt är för opigga. Stackars smågrabbarna :(

Ikväll ska jag och Jonas fixa en liten julklapp inne i lekrummet som Leo får se imorgon då han vaknar. Sen blir det bingolotto med förhoppning på storvinst, julskinksmacka, julmust och soffmys..

Imorgon firar vi jul med familj hemma hos Anders, Josefine och Fabian!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0