Tröttmössa...

Jag är en riktig tröttmössa nu för tiden. Det är så frustrerande då orken tryter å man känner att man inte orkar allt man vill orka med... Jag antar att det är mitt järnvärde som spökar då det var väldigt lågt (100). Men jag har börjat knapra järntabletter nu och äter blodpudding titt som tätt så det vore väl attan om det inte blev bättre snart ;)

I Lördags var Leo hos Mio några timmar medan jag passade på att införskaffa lite julklappar på stan. Jonas hade fullt upp här hemma med att foga om golvet i badrummet. I söndags var Fabian här och ungicks med oss medan hans mor å far arbetade. Vi hade en härlig dag tillsammans!

I tanken är jag nu klar med alla julklappar, men jag har några kvar att fixa! Nu när det äntligen kommit lite snö så känns det plötsligt lättare att förlika sig med tanken på att det faktiskt snart är jul. Snart är det dags att baka sju sorters kakor, koka knäck och fixa ischoklad. Myspys!!!

Lillgrabben i min mage har fått allt starkare muskler i ben och armar. Han gör sig påmind titt som tätt med härliga sparkar. Leo fick känna en spark en dag. Han tittade helt chockat på mig å sa "oooojjj". Inte helt lätt för en liten skrutt att förstå att det gömmer sig en ännu mindre skrutt i mammas mage ;)

Nu väntar en härlig nattsömn!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej det är nog inte så lätt för dom små att förstå det här med bebis i mammas mage, första gången Olivia kände en spark sa hon. Men busig bebis mamma sparkade Jejja i handen. ( Jejja är hennes egna namn på sig själv) När jag nu berättar att även hon legat i mammas mage säger hon: Nej kanske inte, tror inte det. :)

2011-12-07 @ 11:05:35
URL: http://malinsliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0