Fredag...

I morse for Leos farmor hem igen. Har varit trevligt att haft henne här och Leo har njutit till fullo av hennes sällskap. Igår var det bara hon som gällde. Vad som än skulle göras. Varken jag eller Jonas var intressanta överhuvudtaget.

Idag har vi haft en rolig dag! Fabian har varit här med mig och Leo å vi har både busat, lekt och myst. Full fart är det på grabbarna! I samband med att det var dags för mellis var det däsvärre slut på det roliga. Leo började kräkas som aldrig förr- å jag lovar att det blev en utmaning att ta reda på spya efter spya samtidigt som två fartfyllda och pigga ettåringar skulle vaktas ;) Har förstått att det är många som har magsjuka just nu, så det var väl inte helt otippat att den dumma sjukan även skulle infinna sig hit... Men typiskt värre att Fabbe också varit här idag- å då med stor sannolikhet blivit smittad... Å Leos farmor också... Hoppas verkligen att dom klarar sig!

Imorgon ska jag jobba hela långa dagen. Så det blir en grabbdag här hemma :)

♥ Ha en bra helg ♥

Stackars söta Fabbis som hamnade mitt i kräkkalaset... Men han var så inne i sitt mellanmål,
så han kanske inte ens märkte något av det hela... Å trots en massa kräkningar så var det heller inge fel på Leos aptit. Här sitter han och kittlar Fabbe under fötterna och passar på att haffa varje liten smula som kussen
tappar ner...


Kommentarer
Postat av: Linda

Fy den för magsjuka =( Stackars Leo. Hoppas resten av familjen klarar sig undan. Trevlig helg på er så syns vi ev på lunchen på måndag.

2011-02-18 @ 21:20:26
Postat av: Karin

Ja, huva.. Önskar att man hade kunnat ta över sjukan så han slapp.. Hoppas allt är bra med er! Blir tyvärr ingen lunch imorrn, men hoppas vi ses snart!

Kram!

2011-02-20 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0