Fredag...

Leo är hos Mio och hälsar på och jag har hunnit med massor som jag egentligen hade tänkt göra på eftermiddan eller i helgen. Städat, tvättat, handlat och lite annat smått å gott. Skönt!

Den dagen Leo blev så ledsen när jag lämnade honom på dagis hade han, precis som jag anade, tinat upp ganska direkt efter jag lämnat byggnaden. Dock så hade han inte varit sig riktigt lik på hela dagen. Han hade varit reserverad och "fröknig" (om man annars säger "mammig" kanske man kan säga fröknig då dom är på dagis eller?).
Men onsdagen och torsdagen var han som vanligt igen. Så jag förmodar att var det långa glappet mellan dagisdagarna som ställde till det lite.

Igår, innan det var dags för mig att arbeta, så fick jag äran att vara barnvakt åt Isaac en stund medan Erica hade ett möte på jobbet. Vi busade lite och hade disco inne i lekrummet :)

Nu fick jag mess från Mio. Leo har nu vaknat så jag ska åka ner och hämta dom för vi ska åka på en liten utflykt!

Ha en fin helg <3




Kommentarer
Postat av: mio

hjärtegruset å jag hade en fantastisk dag ihop!! å självklart hade jag en lika bra dag med dig!!



puss, kram, lycka å kärlek (plopp)



<3

2011-02-11 @ 18:22:16
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0