Fredag...

Denna vecka har gått lika snabbt som alla andra veckor. Det rasslar bara till så är det sommar igen :) Fick lite vårkänslor här om dagen då solen sken och teremomertern visade plusgrader. Å lyckan var stor av att bara tänka tanken att det är färdigt med skottning å bilskrapning för en tid fram över. Glömde dock att tänka peppar peppar... å "glömde" även att det faktiskt bara är början av februari. Så idag krossades drömmen om att vår och sol står runt hörnet och väntar och istället blev det skottning ett par timmar på förmiddan. Hihi.. Men det känns i både kropp å själ att vi går mot ljusare tider. Å som jag började skriva: det rasslar bara till... 

Det blev inget dagispass för Leo i onsdags. Han fick vara hemma med Jonas, som därmed utförde sin första VAB-dag. Jag ville verkligen jobba eftersom jag bara skulle jobba onsdag och torsdag denna vecka. Dock så hade jag nästan inte sovit en blund natten mellan tisdag och onsdag- så jag var med död en levande den dagen. Men så kan det vara ibland. 

I helgen ska vi pyssla på med lite småändringar här hemma. Bland annat börja måla i det som senare ska bli Leos nya sovrum. Det är även några detaljer i lekrummet och gästrummet som ska fixas. Ska bli skoj! Får se hur mycket som hinns med. Jag ska visa lite foton sedan då det är klart! Sen skulle det vara härligt att hinna ta det lite lugnt också. Jag lånar uttrycket som en arbetskollega till mig hade skrivit en dag på sin FB status: " Det vore härligt att bara göra ingenting och sedan vila efteråt" :)

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0