Dagis...

Nu har Leo gått inskolning på dagis i tre dagar! Jag har varit med varje dag, hela tiden. Allt har gått fint. Han verkar trivas som bara den. Han skiner som en sol då han är där och idag blev han grinig en gång på hela dagen- å det var då vi skulle klä på oss och åka hem ;) Vilan, som jag var så säker på att skulle bli problematisk, gick istället alldeles förträffligt. Han somnade på bara några minuter och sov sedan gott. Där imonerade han verkligen på mig min lille kille. För jag trodde som sagt inte att det skulle gå så enkelt. Imorgon är det dags för honom att göra sitt första dagispass utan mig. Han ska vara där från morgonen till efter vilan (om allt går bra). Men det tror jag att det kommer göra! Pedagogerna som arbetar på avdelningen verkar vara helt suveräna! 

Första dagarna på dagis! Spännande, roligt och mycket nytt att upptäcka å utforska

 

Imorgon kväll ska vi på ett-årskalas hos Fabian- som fyller år på fredag! Det ser vi fram emot. Tänk att det nu gått ett helt år sedan jag blev världens stoltaste faster ♥

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0