Söndag...

"Gå-inomhus-med skor-träningen" har börjat ge lite resultat.. Så nu slår vi på stort och gör ett försök utomhus imorgon :)

För nån vecka sedan lärde Josefine Leo att ramla. Alltså som bus. Hon sa "nu ramlar jag"... å la sig på golvet. Detta lilla "rammelbus" fastnade Leo för. Så numera, då han är på bushumör brukar han "ramla" lite då och då. Roligast av allt tycker han är om man kittlar han lite när han har "ramlat" :)

Helgen har varit lugn och gemytlig. I går hade Jonas och Leo en grabbdag, medan jag spenderade några timmar  med Josefine och Fabian. Sedan på eftermiddan blev det hockey och middag på remsle. På kvällen var vi sugen att se nån bra film, men hittade ingen som föll oss i smaken. Längtar efter att se en riktigt bra film. Nån som har nåt tips kanske? Dock ingen tokläskig, för jag har äntligen insett att det verkligen inte är något  för mig ;)

Idag har vi varit hemma hela dagen. På förmiddan hade Leo gått ut i hallen och ställt sig och vinkat åt Jonas, sedan ställt sig vid dörren. Undra vart han tänkte att han skulle... Kanske bara ut en sväng ... :)
Mamma har varit här idag och givit min nacke å mina axlar en välbehövlig massage. Sen har vi haft besök av Fabian med familj en stund också!


Nu funkar det fint att gå i skorna inomhus... Nästa utmaning blir att gå
i snön :)


Leo tycker det är roligt att "hjälpa till" då man pysslar med olika saker.
Idag skötte han dammningen lite överallt och ingenstans!












Kommentarer
Postat av: Elenor

Hej vännen! Skönt å höra att Leo trivs på dagis,alltid skönt att lämna när man vet att dom trivs där dom är. Duktig han är med "gå i skor träningen" inte det lättaste :-) Vi måste verkligen ses snart. Melwin tjatade om Leo hela lördagen...att han hade blivit stor, vi skulle ta bilen och titta vart Leo bodde, vi skulle ringa osv osv :-) Så jag tror Melwin är lite sugen att få busa lite :-) Hoppas allt är bra annars och att du har det bra på jobbet....hörs! Kram

2011-01-24 @ 08:39:49
URL: http://www.melwin.org
Postat av: Karin

Elli: Vore väldigt skoj att ses nån dag. Självklart måste Melwin och Leo få busa :) Har inga speciella planer för helgen, förutom ev. en sundsvallstripp så då kanske vi kan ses en sväng om det är funkis för er! KRAM!

2011-01-24 @ 19:43:57
Postat av: Elenor

Ja till helgen är ni hjärtligt välkomna på lite födelsedagsfika om ni vill...två flugor i en smäll :-)

2011-01-25 @ 08:24:45
URL: http://www.melwin.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0