Mellanlandning...

I torsdags hade jag, Jonas, Leo, Erica, Ian, Tove och Lina årspremiär på Risön. Mycket härligt var det! Leo är verkligen ingen badkruka som sin mor. Utan han badar mer än gärna, helst hela tiden :) 

I fredags for vi till stugan där vi har tillbringat några underbart fina dagar tillsammans med Anders, Josefine, Fabian, Beppe och Pappa. Vi har myst i solen, badat, ätit gott, busat å lekt, varit på utflykter, metat, plockat smultron och bara varit. Jag hoppas att vi får tid till att åka dit snart igen, trots att vardagen inom kort drar igång igen. Men nån helg iallafall. Nu är vi bara hemma på mellanlandning en dag, för imorgon beger vi oss till Hallen i några dagar :) 





Mina fina myser på bryggan vid havet ♥


Middag på Mannaminne: Att få stå nära, titta på och klappa en
Mammut = Skräckblandad förtjusning ;)


Smultron som även dom får heta "gobba"


Finaste Fabian har samlat stenar för att kasta i vattnet ♥


En dag på Storsand!


Tar igen sig en stund innan middagen :)


Jag tog fram kameran och frågade Leo och Fabian om jag fick ta ett kort
på dom två tillsammans... För några sekunder satte dom sig båda så här på huk brevid
varanndra. Leo hann dock försvinna ur bild innan kortet var taget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0