Söndag

Kändes lite halvdrygt att jobba hela förra veckan då govärme och stekande sol syndes utanför fönstret. Men vi tog vara på kvällarna istället och i helgen har vi njutit till fullo av härlig sommar! Nu jobbar jag i fyra dagar till sedan har jag semester i 4 veckor. Jonas jobbar en vecka längre än mig innan han har semester och föräldraledigt i 5 veckor. Så Leo får sommarlov från dagis i 6 veckor.
 
I lördags spenderade Leo en heldag i hop med sin moster. Dom hade haft en härlig dag tillsammans. Jag och Jonas passade på att göra massa nyttopyssel. Vi målade bland annat klart lillhuset. På eftermiddagen åkte vi till skolis och åt med familj innan vi hämtade hem vårat hjärta igen. Idag var planen att besöka Junsele djurpark tillsammans med Anders, Josefine och Fabbe. Då vi kom dit möttes vi dock av ett enormt åskväder. Det var allt för tätt mellan blixtar och dunderknallar för att vi skulle våga oss in och titta på djuren i lugn och ro. Vi åkte istället hem till Jossans familj en stund. Sedan besökte vi pizzerian innan vi rullade hem till Sollefteå för lite lekparkslek istället. Blev inte exakt som vi hade tänkt, men det blev en trevlig utflyktsdag ändå!  

Nu kommer före- efterbild på lillhuset: 



Som nytt :) Det "enda" som återstår nu är att måla dörren och snickra en 
trappa/bro. Tanken är att den ska se ut ungefär som trappan till stora huset.
Men i trä istället för i sten :)

   


Kommentarer
Postat av: mio

mosters gohjärta!! <3

vi hade verkligen supermys å vi har redan bestämt å göra om det snart (han viskade det till mig i smyg förstår du!)



love you!

2011-06-13 @ 08:48:57
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/
Postat av: Lina

superfint :) längtar tills jag kan komma och övernatta där, hehe

2011-06-13 @ 17:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0