Nu är det minst ett år kvar...

... till nästa tandläkarbesök. Inte ett hål så långt tandisögat kunde nå... Å dessutom var undersökningen gratis p.g.a tandvårdsgarantin (hade glömt att det var så- så jag blev positivt överaskad och 600 kr "rikare").
Dock så kvarstår faktum att tandläkarbesök ,enligt mig, är en otrevlig pina.
Om nån hade ringt och sagt att " om du åker till förlossningen och föder ett barn åt mig, så går jag till tandläkaren åt dig" så hade jag bytt utan att tveka... Hihi.. Dåligt exempel då det inte är verklighetstroget... Men bara för att poängtera min allvarliga skräck i detta ;)

Nu ska jag leka lite med Leo, innan det är dags för mig att arbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0