Långa dagar, men nu väntar ledighet...

Det har blivit långa dagar på dagis för Leo denna vecka. I måndags då jag var och hämtade honom så var han ensam kvar med en fröken från grannavdelningen. Han satt i en vagn och såg så trött så trött ut å då han fick syn på mig möttes jag av ett snett litet leende och armar som sträcktes mot mig. Behöver jag påpeka att det då skar enormt i mammahjärtat? Huvaligen. Å väl hemma har det bara hunnits med middag och lite mys innan det varit dags att överlämna honom till John Blund. Idag blev han "överaskningshämtad" av sin gudmor direkt efter vilan, så då blev han nog nöjd kan jag tro. Och mitt samvete blev lite bättre av vetskapen om att han inte behövde bli sist kvar av alla barn ännu en dag! Så det tackar vi för <3 Men nu har jag och Leo iallafall helg och är lediga ända tills på tisdag (fördelen med att ha möjlighet att jobba massvis med timmar på några dagar).

Bortsett från denna "brottas-med-dåligt-samvete-grejen"- över att vissa dagar kommer att bli i längsta laget för Leo, så känns det riktigt roligt att ha kommit i gång med arbete igen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0