Bara lite krasse...

Gjorde ett snabbbesök på Bodens i förmiddags. Förra året var jag för sent ute, så det var svårt att få tag i det jag ville ha. Konstaterade nu att jag istället var för tidigt ute, får nog vänta ett tag till... Inga körsbärstomatplanter fanns och heller inte frömattor (det skulle dom dock inte ens få in, så jag får väl satsa på vanliga ört å kryddfrön ändå då). Sen vill jag såklart ha jordgubbar och lite annat smått och gott, men får som sagt avvakta en stund till.  Det enda som följde med hem var krasse. När Leo vilat klart ska vi så den och sedan ska han få vara med och spayvattna varje dag för att sedan få en god krassesmörgås om nån vecka. Det blir kul!   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0