Lekpark, pic-nic å jobb...

Har jobbat ikväll. Har en smula svårt att gå och lägga mig direkt då jag kommer hem, även om det egentligen hade varit välbehövligt... Jag får således skylla mig själv då "väckaren" sätter igång i ottan i morgon. Jag och Leo är lediga imorgon och sedan jobbar jag helgen.

Idag har vi varit en snabbsväng till lekparken. Efter lunch och vila hade vi pic-nic på gården. Tänk vad en liten liten grej kan kännas stort, roligt, häftigt och spännande för ett litet barn. Bara en sådan grej som at äta mellis ute på en filt istället för inne i köket... och samtidigt få titta på traktorer och bilar...

Vi vuxna skulle behöva vara lite mera barn ibland. Njuta av nuet, få litet att bli stort och med spontanitet i blick å sinne se de små detaljerna istället för att hela tiden fokusera på helheten ♥ 








så... varför åka till Bodens gång efter gång då den finaste blomman i själva verket
finns tätt intill? ;) ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad fint ni har gjort ute i er underbara trädgård! Det ser så mysigt ut så.

Hör gärna av dig nästa gång ni går till lekparken. Jag o Loke hänger gärna på om det blir någon helg.



Trevlig helg på er och hoppas det går bra på jobbet.

Kram kram

2011-05-27 @ 15:32:36
Postat av: Karin

Tack vännen!

Självklart hör jag av mig nästa gång vi ska till lekparken. Skulle vara supertrevligt att ses snart! Hoppas det går bra för dig på jobbet och att Loke har det bra hos dagmamman!

Kram!

2011-05-30 @ 22:27:12
Postat av: Lina

Vilken mysig picknick och var har du hittat den fina picknickkorgen? hur det nu stavas?

2011-06-02 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0