Tröttmössa, gnäggande hästar och morsdagspresent...

Det har inte hänt många gånger i mitt liv att jag har försovit mig. Sedan Leo kom till världen har det definitivt aldrig hänt. Men i morse hände det. Kändes dumt, oansvarigt och väldigt pinsamt. Jag hade sovande jour på jobbet och skulle börja jobba på kontoret klockan 8. Jag hade ställt klockan på 7 för att hinna ta en dusch och käka lite frukost. Klockan ringde, jag snoozade, klockan ringde, jag snoozade- sen kommer jag inte ihåg något mer förrän en snäll kollega knackade på och väckte mig ganska precis 23 minuter över 8. Så kan det gå då man inte sover hemma och har en "snoozare" som aldrig ger upp förrän man verkligen klivit ur sängen ;)

I fredags var jag och Leo hos mamma/mormor och uppvaktade henne på morsdag, eftersom jag inte hade möjlighet att göra det på självaste dagen. På eftermiddagen umgicks vi med världens bästa Lina. Hon villa ta med sin gudson på äventyr, så vi åkte till ridskolan och spanade på hästar. Leos första nära möte med sådana stora djur. Han verkade tycka det var riktigt spännande och roligt. Förutom då en häst började gnägga... Då såg han faktiskt riktigt rädd ut.. Men han tyckte det var roligt att härma gnäggljuden efteråt :)




Måste även visa vad som väntade på mig då jag kom hem från jobbet ♥
Mina fina ♥ är verkligen världens bästa och jag älskar dom såååå mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0