Mor och son dag...

Idag har jag och Leo haft en riktigt härlig dag tillsammans. Vi började dagen med att åka och handla. Efter det var vi ute på gården en stund. Vi stog länge och tittade på en traktor som körde däck till och från däckia. Leos ögon lyste och han stog som förstelnad och bara stirrade på den häftiga traktorn. I samband med detta kom det en lastbil hem till oss också, för att lämna material som vi beställt inför renoveringen. Snacka om att Leo såg helnöjd ut ;) Vi tog en tidig lunch och medan Leo vilade pysslade jag på med diverse saker som halkat efter en tid. Väckte honom vid 12 och då for vi raka vägen till badhuset. Ville göra något roligt tillsammans med honom och då vädret inte heller idag var det optimala för en utomhusutflykt så kändes lite plask och lek på badhuset som ett bra alternativ. När vi badat klart tog vi en fika på badhuscafét, uträttade sedan ett par ärenden och åkte hem igen. Väl hemma var både Leo och jag tröttmössor så vi satt och degade en stund i soffan (något som har hänt på sin höjd två eller tre gånger tidigare- Leo brukar nämligen våga vägra att sitta still i soffan). Leo somnade efter en stund i min famn och även jag passade på att slumra lite till och från. Efter middagsstök och lite lek så avslutade vi våran mor och son kvalitetstidsdag med en kvällsprommis ner till dammen för att kasta lite stenar!   


Jag och Leo var alldeles ensamna i barnbassängerna. Lite otippat faktiskt, då jag trodde
det skulle vara fler som "gömde" sig där i regnvädret...


Han blev lite ledsen i ögat då det var dags att gå upp ur vattnet, men med
fika efteråt känndes det lite bättre i alla fall ♥


Med händerna fyllda av småstenar beger vi oss ner till dammen en sväng :)



Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken härlig dag ni haft, härliga rosiga kinder Leo har på bilden då ni fikar. <3

2011-05-07 @ 06:22:32
Postat av: Linda

Åh snacka om mysdag =) Fina bilder på en nöjd och go kille.

Hoppas vi ses snart.

-KRAM-

2011-05-07 @ 07:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0