Renovering, faster-Fabbemys och kusinkärlek...

Renoveringen har satt i gång här hemma. Dom har jobbat och slitit hela helgen och kommer att fortsätta under kommande vecka. Vädergudarna var på våran sida och har låtit vädret vara stabilt och fint. Tur det med tanke på att ett takbyte helst inte görs i ösregn ;) Jag har gjort en lista över vad jag ska köpa för roligt och fint från Bodens, så nu väntar jag bara på lite bevis på att värmen kommer att hålla i sig så det är dags att börja plantera :)

I helgen har vi haft äran att få rå om sötaste Fabian. Hans föräldrar har varit på lite äventyr så han sov över hos oss från igår tills idag. Detta lilla charmtroll får mitt hjärta att smälta ♥. Har sagt det förr, men säger det igen: jag är en stolt faster till denna underbara krabat! Grabbarna har busat, busat och busat! Och Kramats ♥ Idag efter frukost gick vi ut i det härliga vädret och efter det har vi spenderat i stort sett hela dagen utomhus, bortsett från mitt på dag då det var dax för grabbarnas lunch och vila. Efter att Fabian åkt hem for jag och Leo till Berg för att uppvakta Melwin och Noel i efterskott- och förskott! Linda och Loke kom dit medan vi var där, vilket passade oss alldeles förträffligt då våran tanke var att vi även skulle åka förbi hemma hos dom för att uppvakta nyss blivna 1-åringen Loke också! Efter våran presentutdelartripp å lite ärenden så for vi hem och såg så renoveringsgänget skötte sig ;) Leo skulle nog kunna stå en hel dag bland sågljud, verktyg å renoveringsprylar och titta på när hans far, farfar och morfar jobbar på!

Ska sätta in lite bilder på renoveringen nån dag till veckan, men idag blir det en bildbomb av kusinkärlek ♥ 




♥ Kramglada grabbar ♥


Oftast som mest strider Leo och Fabian, så som många andra barn, om samma
leksaker, samma vattenflaska, samma gosedjur och samma stol... Men ibland finns det ju två av "samma"
å då kan båda vara nöjda och glada :)...











 




Kommentarer
Postat av: Josefine

åååååhåh, jag tror jag dör! Vilka söta bilder på pojkarna, fina fina killar! Man kan ju inte annat än att älska dom! Tack igen för att du ville ställa upp trots renoveringskaos. :)

Kram!

2011-05-09 @ 22:00:28
Postat av: Anonym

Loke tackar åter igen för de fina presenterna. Älskar att stapla torn och kan sitta i evigheter med pussel =)

Fina bilder på gograbbarna. Det bara lyser bus och kärlek i deras ögon =)



-Kramar-

2011-05-11 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0